Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. január 31., csütörtök

125bp a semmiért?

Gondolkodtam, hogy írjak e vagy se, de ma úgy megszállt az ihlet.

125bp a semmiért?

Ezt a kérdést tehetné fel minden ember aki kicsit jobban figyeli az amerikai tőzsde mozgását.
Mert mi is tőrtént? Vágtak 75-öt majd tegnap még 50-et. Eredmény: ma 0-ba zártak a határidők. Olyan nagy emelekdés pedig nem volt.
És tovább már nem igazán lehet vágni, miközben városrészek néptelenednek el, pedig a hitelválság még be sem épült a fogyasztásba. Az elbocsáltott emberek nem fognak luxus cikkekre költeni, meg jó autókra. Ismerős? 29?
Ez a lavina még el sem indult, de magával sodorhatja a világot. Sokan mondják, hogy USA-án kívül is van élet. Ez csak kis részben igaz. Ha egy szuperhatalom bedől annak brutális következményei lehetnek. A másik kérdés: mi lesz a megoldás? Magától vagy egy külső, akár ellenséges hatalom pénze segíti ki ezt a szenvedő gazdaságot?
VALÓSZÍNŰ, hogy egy történelmi korszak előestéjén lehetünk. Sajnos ilyenkor az emberek 99,999%-ának sokat kell nélkülöznie, de a maradék......
Ne legyen így, tényleg ne. Én is könnyebben alszom long poziba. A munkám miatt is jobb, de fel kell készülni egy más korszakra is. Lehet, hogy én látom most ilyen dekadensen a jövőt, de túl sok optimizmusra nincs okunk.
Nálam újabb shortos időszak veheti kezdetét. Kis kivárás és lenyugvás nem árt. Legyen egy újabb trend. Derüljön ki, hogy ez csak egy kis korrekció vagy tényleg bull(erre sokat ÉN nem tennék). Utána hajrá!!!
Mindenkinek sok sikert ehhez, de óvatosan. Jó az a lekötött betét is:)

Ez az én véleményem. Szívesen vitámzom értelemes emberekkel és jól tűröm az ÉPÍTŐ kritikát is.

Üdv; JB

2 megjegyzés:

DLPH írta...

Jól beszéltél. Nincs itt vita. Szerintem....

Névtelen írta...

Én is short belépőket keresem.Longba még ilyenkor se lépek,m int a mai nap...eddig +300 pont a DJ.Egyszerűen túl rizikósnak találom.
A125 pontos kamatvágás szerintem az esés tompítására - soft landing - lesz elég.Mondjuk azért ez is fontos, jobb mint ami az elmúlt hétfőn volt..
JD