Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. január 25., péntek

abszolult rulett az ennediken...

A jelen helyzetben minden tényzőt a kettes számrendszer alapján kell értékelni
és 0 vagy 1 értéket lehet neki adni.
Ázsia kontráz vagy sem, a lakásadatot figyelembe veszik vagy sem, grín man szavát meghallják vagy sem ... stb és minden egyes mozzanat lehet sorsfordító ez az igazi esszenciája az egész bulinak. Tisztelen azokat akik pozit építettek a hét elején.
Voltak olyan jelek, hogy lehet, de én nem tettem, nem vállalom ezt a kockázatot,
egyelőre ülök a hátsómon, néha a gyarlóság belém döf egyet, kereshettem volna x-et.
Na és ki nem tesz rá?, lesz még lejjebb is hamarosan...de valóban nem ez számít, hanem a légkör
az meg most nekem nem tetszik...
A héten jó volt, mert viszonylag kevés adat jött a válságövezetből, a jövő hét elején várják újra a sültgalambot, azután majd jönnek a vállalati eredmények....
Ha már itt tartunk: néhány közepes vagy nagy céges ismerősömtől folyamatosan hallom, hogy
már 2008-ra is gynegébb vagy szinte a 2007-essel megegyező eredméynt várnak
( itt azok panaszkodnak akik döntően exportra nyomják a cuccot)
pedig ezek az emberek nem tőzsdéznek, egyszerűen a keresleti oldal változása ezt vetíti nekik előre. És sok esetben nem azt hallom, hogy Kína felszívja a cuccot hanem, hogy megjelent a piacon a kínai konkurrencia is...... ez számomra eléggé baljós előjelet fest fel.... szerintem idővel ki fog derülni.
Az is érdekes, hogy a nagyátlagban 20%-os korrekció nyomán sokan azt hiszik, hogy ezzel le van tudva minden mehetünk tovább. HOgyan mikor 2 nap alatt visszaveszi a piac a korrekció felét???
Én továbbra is várok türelmesen.

Nincsenek megjegyzések: