Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. január 28., hétfő

húha nincs jó belépési pont...

Nem semmi diskurzus kezd itt kibontakozni, ez szép. - halkan megjegyzem nő a blogszerkesztők felelőssége is....-
Én nem értek a közgazemberek tudományához... bár kétségtelen, hogy a gazdaság is hullámzik mint a tőzsde vagy fordítva...
Tavaly augusztusban lehetett látni, hogy valami nagy disznóság kezd kibontakozódni, amiről leinte nem akartak tudomást venni, ha nem épült volna be a pszichózisba, akkor nincs ekkor aminusz... de beépült és ott is marad egy darabig. Amíg nem rendezik megnyugtató módon a gazdasági és pénzpiaci problémákat, addig nagy elrugaszkodásra nincs esély. Amikor január elején jötek a rossz hírek csőstül, el kellett, hogy szakadjon a cérna, bármekkora áldozattal is járt a kilépés. Jelenleg a fő irány lefelé mutat, sokan remegnek föltámadás lehetőségéért, de annak egy időre vége. Volt egy nagy likvidálási hullám, lehet, hogy ekkora nem lesz ebben a szezonban, viszont szépen idegölő módon down down down forintról forintra.
Mibe kell fektetni? ez felér egy biblia elemzésssel...
leginkább most semmibe sem. Devizából is diverzifikálni kell. Nekem mi van?
usd, eur, chf, gbp és huf . MIndez 3 pénzintézetnél.
Stratégiám várni várni és várni.
Mi lenne ha beomlana az ég is? elég nagy gáz. Veszteséget ez esetben nem lehet elkerülni, de tompítani lehet....
Ingatlan? ugyanmár akkorát fog esni , hogy csak na, a borítékba nem lehet téglát tenni.......tehát azt el kell adni... kinek milyen gyorsan milyen fizetőeszközért...
ilyenkor visszatérünk a legalapvetőbb értékekez: kenyér és víz .
Ami e körül forog az fog emelkedni, ha ilyen készülődne azt hamarosan realizálni kellene, de szerintem nem ez lesz.
Másik tényező: energia. gondolja végig mindenki... nem kell csávezg elmenni....
Ami időjárás álló én konvertibilis az az arany.... az volt és az is lesz, bár ez hihetelene mióta papírral fizetünk....
A mai kiskereskedelmi rendszer ( hazai) hibája az,hoy túl ok mindent külföldről kell behozni ( hasított sertés, baromfi, tojás, zöldség, stb) ez két nap alatt összeomlik ha arról lesz szó. Olyan ez mint a hazai ffi kézilabda : ( nem bántom őket, szeretem és bocs fiúk...) légiósok nélkül olyan esetlenek vagyunk...
A fogyasztás szerkezete alakul át: nem veszünk autó lépgfrissítőt 4-5-t, de megvesszük az 500ft-os kenyeret mert azt viszont meg kell venni..
Az önellátó ember könnyebben át tud vészelni egy ilyet mint a kiszolgáltatot panelproli...
Autó ilyen esetben??? vicces, megér az éehző lelkének 1 liter benzint, hogy felgyújtsa nem??
- rossz ezekbe belegondolni is..
és a befektetések...:
ahogy ma látom...addig amíg nem volt feleződés nem szabad belenyúlnom az adott papírba ...
ez meredek lehet de ez alaól nem sok kivétel van.... az elmúlt évek sztárpapírjai mind idetartoznak egytúl egyig... ( rába, syn, eco, mol(k.n.?)), na és az otinak is illne azt az 5,6k-s szintet megtesztelni...
Most még ezt látom és várom.

4 megjegyzés:

Gentlemanus írta...

Zuzzo

sokat szokta mondani DLPH, hogy nagyot rúg a bika, mielőtt kimúlna. Szerény megítélésem szerint, a bika utolsó hatalmas rúgása az a 2003 közepétől tavalyig terjedő 4 éves szakasz volt.

zuzzo írta...

Az nagy futtatás lenne....
nem vagyunk még elég mélyen a nagy rúgáshoz....bár ahogy most pattog a dow a 12120 környékén akár meghozhatja az optimizmust.
A nagy rúgást szerintem arra érti , hogy 2-3 hét alatt lesz egy közel 20%-os up...
ilyenre lehet számítani.
Továbbra is türelemre intek mindenkit.

Névtelen írta...

Ide csak kicsit kapcsolódik, vagy annyira sem, inkább DLPH-nak a "beragadtam" írására:
péntekről én is beragadtam bux hati-ba mostani tőke 5%-a de eddigi kereskedéseim(1-5konti)többszörösével, és roppant megfontoltan 800-as átlaggal zártam a 2. lefele hullámban később örültem is amikor 700 felé visszanéztem, de zárásra elrontották az örömöm :)) Szóval mostani tőke alpján kicsi volt, de az eddigi ténykedésem alapján nagy volt a tét, beleőszültem volna a napba de tény, hogy jól jöttem volna ki belőle, pedig tegnap este ebben reménykedtem: gap down aztán irány föl, de most, ellenben a mult hetivel, csinált egy kirázós kanyart még lefele, na nem baj, tanulságos nap volt, és örültem az írásodnak mert tegnap és ma délelőtt még nem tudtam igazán mi lenne az üdvözítő, de most úgy látom lehet van arany középút is, felét zárni reggel, másik fele alá stopp a reggeli mélypont alatt, ha meg fölfele indul akkor a megmaradt duplájával újra long.
Köszi, és bocs hogy hosszú lett :)

mocskos_spekuláns írta...

igazából irány nincs csak 1 napra, jó a főtrend most short, de nagyon ideges a piac röpködnek a 4-5%ok fel le a magyar blue-kban, ma pedig mol és otp is ellentétesen mozgott :) Indikátorok a "padlón" ha tovább ütik a piacot belehal kellene 1 kis levegő.