Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. január 5., szombat

Év eleje

Évkezdet.

Zuzzo, örülök hogy írtad a havi elszámolást magaddal, én is mindig így csinálom. Azt hittem csak én vagyok ilyen kis hülyegyerek, hogy örülök a grafikonjaimnak :) Én hónapról hónapra vezetem a realizált nyereséget, ha ránézek jó látni a trendet akkor is ha éppen nincs sikerélmény.

Favoritjaim meg nincsenek. Nem is szeretném ha lenne egy is. Ha speki az ember akkor a Humetet - ha jó belépési pontot kínál - ugyanúgy le kell kereskedni mint az OTP-t. Túl kis pocsolya a BÉT ahhoz hogy figyelmen kívül hagyjak egy instrumentumot is. A héten konkrétan csak a hatival foglalkoztam, természetesen esésre spekulálva. Szépen kitágították a KT-t, de lesz ez még jobb is.

Ha hosszabb távú jóslatokba kellene bocsátkoznom akkor persze a medvére fogadok. Még mindig nem estünk, nem is értem azokat akik itt vételi alkalmakat keresnek. A csapból is az folyik hogy vedd a feltörekvő piacokat. És veszik is, pl. tegnap a gyogyók meghúzása az ajánlásra széllel szemben. Lehet nem látszik de nálunk még jócskán optimizmus van. Az alap ezzel megvan egy jó kis eséshez.

Nincsenek megjegyzések: