Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. január 16., szerda

Vélemény Kanyisz oil csártjához

Szia Kanyisz!

Engedelmeddel egy pár vonalat berajzoltam a te oil csártodba. Ha rövid távon nézem e csártot, egy növekvő aljú háromszög alakzatot tart oil ( világoskékkel jelöltem a vonalakat ), melynek felső vonalát háromszor tesztelte meg, miközben folyamatosan tartja a növekvő aljat, tehát a háromszög alját. Az előző ék alakú formátumból, melynek tetejét sötétlilával jelöltem, abból felfelé tört ki oil. Ennek a felfelé mutató sötétlila tetőnek szépen teszteli vissza a tetejét oil. Megítélésem szerint ez egy további kitörési formáció. Különösen azért gondolom ezt, mert ha lefelé akarna menni, akkor előbb csinál egy markánsabb fals kitörést felfelé, és onnan töri meg. De kíváncsian várom a többiek véleményét is, ki hogyan látja. Perszi a tutit tudó az nem én vagyok, hanem az olajbárók.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem is csinal meg egy kitorest (legyen fals), ezzel egy faj vallat alkot (gentle utolso vilagoskek nyila lesz a fej)...(majd le...)
ui: nagyon jo a blog, mindennap olvasom!gratula!!

kanyisz írta...

Szia Gentle!
Rekontra:)
Kicsit szabadon bánsz a vonalakkal, tapasztalataim szerint rövidtávon ez életveszélyes.
A trend oké(vékonyan nálam is látszik egyik trend változatként), a kék vonal viszont nem létezik. Ott rendre magasabb csúcsok vannak. Lehet ez persze felfelé ékelődés is, de az se a folytatás jele. Mivel a trenden fekszik egy ilyen ék, majd meglátjuk ha kitört, merre tört ki (az az irány). Ha nem feküdne a trenden azt mondanám valószinű a lefelé.

Ami ennél sokkal fontosabb, az alúl piros nyilakkal jelzett divergenciák a jelzőknél. Berajzolva csak a Price Oscillátor (PPO=MACD egyik változata), RSI volt. Mindkettőnél van divergencia. Ma megnéztem mást is azoknál is látható. A Directional Movement Index hosszú hónapok óta először adott eladási jelet.

És ami a kedvencem rövid távon az Akkumuláció/Disztribució a először szintén alacsonyabb csúcsott ért el majd lefelé kitört. Ez nekem még mindig bejött.

Hozzátenném, hogy én a TA-t csak valószínüségként fogom fel, majd meglátjuk.:)

Ha viszont Bush csinál valami ökörséget akkor nem ér a nevem.

kanyisz írta...

Ja és még egy, ezt illik rögzíteni, nem kereskedem olajjal.

Névtelen írta...

gyerekek ,nem a TA alapján megy az OIL!

kanyisz írta...

Semmi sem a TA alapján megy. A TA arra való, hogy megállapítsd merre megy/merre akar menni a sok ismert és ismeretlen tényező együtthatójaként.

Névtelen írta...

úgy veszekedtek rola, mintha konkrét lenne a dolog, igy TA alapján!