Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. február 13., szerda

DJIA

Magdi anyus azt írta, hogy nem hisz az emelkedésnek.
Nem csodálkozom rajta.

Az én meglátásom szerint, ék az ékben mozog DJIA öt éves charton.
Biztos vagyok benne, hogy az index a vörös vonalakkal jelzett ék alját meg fogja látogatni, mivel bőven átesett az ékfelező citromsárga vonalon. Ennek visszatesztje folyik most szvsz 12800-ig, felezőig, vagy max talán 13200-ig a letörő ék tetejéig.

Meglátásom szerint a vörös ék és az okkersárga ék találkozási pontja kb 11k körül van. Ez ott atombiztos vételi pont SWINGRE. Nagyon csúnya balesetnek kéne bekövetkezni ahhoz, hogy azt gyertyatesttel leessük. Elsőre rögtön. Ha leessük, akkor a lila vonal vízválasztó mindenre. Ott egy széles range zónába esne vissza az index, annak az alja nagyon mélyen van. És ott bizony akkor nagy valószínűséggel rangealj lenne belőle.

LILA VONAL ALATT MINDEN LONG POZÍCIÓT SZIGORÚAN DOBNI!!!



4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!
Köszönöm,én ezért szeretem ezt a blogot,mert olyan szemszögből is mutatja a a piacot ami a pár napos "hurrá longolunk"on túl van....
Érdeks,"messzi"grafikonról nézve ez a mostani piac is beleilleszkedik egy olyan csártba ami hosszú távon emelkedő,viszont a korrekciókat tekintve rövidtávon jelentős eséseket is tartalmaz,így minden tiszteletem azé aki ezt le tudja kereskedni...most akkor maci vagy kisbocs?Úgy hiszem ez erősen függ az időtávtól és hogy mikor vagy tevékeny a placcon,bár gondolom akad még néhány apróság :D

Sok pénzmagot: Waszeitung

Kissherceg írta...

szerintem Gentle komám idén nem lesz 10.000, 11 esélyes, majd ATH. Választási év van róóócsííd ontja a pénzt. Látod: http://s3.amazonaws.com/readers/purpleslinky/2008/02/12/111884_8.jpg :))

Névtelen írta...

Jaj, Kedveskéim,
hát engem ide kiírni...első sorba...
nahát..

Magdi Anyus

DLPH írta...

Gentlém, én azt a lila vonalat nem várom meg :)))
már előtte shortolok pimaszul de akkorát....hogy az ég alja is leszakad. Szinte full pozira várva állok lesben.