Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. március 14., péntek

Bear Sterns

Azért ez nem semmi, tegnap még 55 hétfőn még 70, 2007. január 1. -én még 170, ma meg 30. A világ egyik legpatinásabb pénzügyi intézménye.

OTP-nél hasonló a 11 000-s csúcshoz képest 2 000 lenne. Nem mintha nem láttunk volna még ilyet Mo.-n.

Az ilyen mozgások úgy szoktak befejeződni, hogy minden eladó. Eladó az összes részvény (BUX is nagy hévvel) eladó az olaj, a nyersanyagok, minden spekulatív termék. Egyedül az aranyban vagyok bizonytalan. Lehet, hogy a vége dollárerősödésbe fullad?

6 megjegyzés:

drop írta...

'29 �ta a FED nem adott k�lcs�nt nem bank int�zm�nynek.
Ma megtette.

gepida írta...

Pánik még nem volt. Folyamatosan gyártják és adagolják a híreket. (legutóbb a S&P, FED 200 milliárd)
Akik a tűz közelébben vannak, biztosan tudják már a valóságot. A baj hatalmas lehet.

Amitől félek, hogy Európa csak fáziskésésben van!
Az exportőrök eredményei idén jönnek ki. A brit ingatlanlufit hatalmasra fújták. Kis országunk polgárai pedig tovább folytatják ámokfutásukat "a hitelekkel fedezem a jólétemet" programban

Kissherceg írta...

Spanyolok is nagyot fújtak. Románt csak mondogatják, de az fejlődő piac. Ami érdekes keleti bankok mennyire érintettek a parában. Pl Kína. Így az olimpia évében egy kis BOC ICBC para nem tenne jót, tekintve ICBC finanszírozta az építkezéseklet stbstb:) Bár ott a kormánynak jelentős csh álllománya van,, bár dollár:) szegények, egy jó HUFfal boldogabbak lehetnének :):):)

DLPH írta...

Belevettem 30 dollárnál, mert szerintem megmentik.
Ha nem, lekvárosbukta.

DLPH írta...

35 dollárnál vettem bele, elírtam

Unknown írta...

Hát megmentették :) Stopod hol volt?