Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. március 12., szerda

Egy elvakult shortos tollabol

DLPH-nak oti szintek :)

Amugy lapitok, mint nyuszi a fuben. Shortjaim koszonik megvannak, nincs ugrabugra. Persze megvan a szint ahol zarnom kell, mert mar fajna. FED-en is csak mosolygok 1 hir es minden rozsaszin +4%-ok mindenhol. USDJPY+EURUSD??? csokolom.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Meg van ott egy kis MACD div is.

Z

neomodel írta...

Szia Speki !
Én is lapítottam ma egész nap, szidtam is a világot, meg a Fed-et, meg az egész retyerovát, mindenestül, néha egész hangosan. A stopszintet beállítottam 23800-ra, lesz ami lesz alapon, mert koradélutántól autóban ültem és amúgy is letojtam már az egészet. Lesz ahogy lennie kell. Amúgy biztos vagyok abban, hogy rövidesen megérkezik a menetrendszerű józanodás, csak a marginom meg a stopszintem kibírja. Amit mutatsz a csárton, az így utólag világos, mondjuk volt még hely a csatornában lefelé, magam 6000-nél vártam a fordulatot. Érdekes, hogy van egy vékonyka vonalam 7020-nál, kis időfelbontásban nem is láttam miből keletkeztettem, kedvem sem volt nézegetni, szóval érdekes ennél a vonalról milyen pontosan lefordult. Azért a mai forgalom és momentum messze nem volt olyan erős, meggyőződésem, hogy egy jó kiszállópontot mulasztottak el a beragadtak. A devizapiacot és amcsi zárást látva talán nekünk jön el az esély, legalábbis egy nulla közeli biztonsági zárásra. Egyébként a Fed legutóbbi bejelentéséről valamit megneszelhettek Ázsiában, a pénteki amcsi zakó után ilyen plusszban tudtak zárni hétfőn, szóval a gyanakodni kellett volna.
Szép shortos hetet kívánok.

DLPH írta...

köszönöm