Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. március 21., péntek

ETF

ETF tulajdonosként (ezért is néztem utána) írom ezt a rövid figyelmeztetést. Remélem vészmadár vagyok, de jobb tisztában lenni a dolgokkal.

Ha fokozódik a hitelválság, akkor nagyon figyeljetek az olyan derivatív termékekre, mint pl. az ETF, ha birtokoltok. Egy ETF short rengeteget hozhat ekkor a konyhára, feltéve, ha nem esik maga a termék is a hitelválság áldozatává. Gondolom fogalmatok sincsen magáról a termékről, nekem sem sok volt eddig és most sem vagyok a topon, de nem is szándékozom, elég, ha tudok a veszélyről.

A következő linken leírtak engem nagyon óvatossá tettek:
http://wallstreetexaminer.com/blogs/cutting/?p=166

Nincsenek megjegyzések: