Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. március 8., szombat

Így látom (és részben teszem:)

Ma longoltam a nőket, boldog nőnapot leányoknak, asszonyoknak!

eur/usd: elképesztően túladott, minimum egy visszateszt kijár (úgy is mozog, mintha...), minimális opcióval (1,56-os strike) fölé álltam (ez amolyan hulló kések effekt, de veszteség kiszámítható és harmada a szokásosnak.)
usd/jpy: itt is kijár egy kicsi fel-le oldalazás, új short most nem (pénteken doji gyanús mozgás volt). Azért Gentlével egyetértek hosszú távon, némi pihenő után jöhet a nem látom az alját. Shortom 105,7-ről részben levédve opcióval, és valszeg a maradékot is levédem.
Olaj: Még mindig Gentle és köztem mozog:o) De most utoljára, ha jövő héten is emelkedik veszítettem. Pénteken dojit csinált ez is, de gyáva vagyok megtenni a véleményemet.:o)

Nagy indexeknél az érdekesség szerintem az, hogy a lefelé vezető a DAX (be is shortolódtam), már lényegében hétfőn kilépett a sávból (de kedden már egyértelműen), míg az SP csak csütörtökön, a többi (DJI,NAS,CAC,NIKKEI) csak pénteken, az FTSE meg még ki se lépett.

A BUX rövid oldalazásával okozott egy kis veszteséget az automatában, de megint shortban vagyok, bár idegesítő a jövő hétre ez a doji. Ha visszamászik a sávba figyelhetek eléri-e a veszteségzónámat. Mellesleg DAX-hoz képest BUX is követő, bár állítólag mi vagyunk a nagyobb kockázat.

Nincsenek megjegyzések: