Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. április 11., péntek

Ezt benéztem

alaposan. A jutalmam kioszttotta a tőzsde. Szép kis veszteség ez pénzben. A naplókban szereplő pozíciók zömét zártam. Végül is magamnak írom csak ezeket, ha valakit érdekel, hát elolvassa. Fáj. Piszkosul. Nem a pénz miatt, tudom, hogy visszaszerzem. Az élmény. Szar érzés no, bevallom férfiasan. Ez van. A héten több jel szólt emelkedés mellett, nem jött be. Ez az a kis hányad, amikor nem jön be. Kissé mohó voltam, sok pozival mentem longba,ennyi idő után is, másfél évtized után, még mindig képes vagyok hosszú nyerő szériasorozatot követően mohó lenni. Ha valaki olvassa, tanuljon a hibámból. 10 manőverből 1-2 biztosan nem jön be. És ha zsinórban már régóta minden bejön, és nem számítok a vereségre, akkor üt be. Persze elmondhatjuk, a GE jelentését ki tudta előre...? Lehetne ezer más oka is. Olyan mindegy. Számomra ez statisztika csak. Mindegy az ok, minden nem jön be. Olyan nincs.
Egyszer emiatt, másszor amiatt. Mindegy. A lényeg, most kaptam egy sallert a tőzsdétől.Helyes. A sebeim nyalogatását követően visszakapja. Nem kicsit. Nagyon.
Nem kívánom senkinek.Borzasztó kellemetlen érzés.Még annyit , miért nem csinálok valami manővert, amit ilyenkor szoktam,ahelyett , hogy zárok.
Egyszerű az oka. Ez már nem az a pillanat, amikor józanul tudok mérlegelni, túlságosan zavar a bukta, és az ítélőképességem szerintem most nem jó. Lehet, hogy a felét meg tudnám spórolni, de nem próbálom meg Tisza lappal, pihenten, már nem kombinálok, ebből most elég volt. Ha nem lenne hétvége, 2 napot akkor is kihagynék minimum.

14 megjegyzés:

pecskeke írta...

szia dlph,

econet-ről mi a véleményed? lufi vagy van benne potenciál? látom longzárások ellenére econet pozidat hagytad.

jó hétvégét mindenkinek!

DLPH írta...

Hagytam. 170-180 körül majd végiggondolom mit tegyek vele.

DLPH írta...

De egy kicsit most nem tudom mi van. Hétfőre talán megtudom.

Névtelen írta...

Szia DLPH !

Olyan érzésem volt hogy tőled akitől nagyon hasznos tanácsokat kaptam és korábbi útmutatásaid alapján ha göröngyös úton is de jó kerékvágásba kerültem,a nagyobb kockázat irányába játszol. Jól láttam?Én nem mertem legalább is nettó longba semmi pénzért sem.Még most is- hogy van egy kis esés- nehezen veszem rá magam hogy merjek ilyesmit írni neked.Nagyobb a kockázata a longnak és egy alacsonyabb szintre is átárazódhatnak a piacok.
Hallgass a saját tanácsaidra mert nagyon jók voltak eddig.
Emlékszem valahol dícsérted azt aki a maci piaci emelkedőket le tudja kereskedni,lehet ezt nem lenne szabad keresni.
Hali:Goldschooler

DLPH írta...

Szia. Jól láttad. Továbbra se hallgass rám. Jobban jársz :)

Viszont továbbra is ugyanazt látom. Emelkedés lesz. Ez biztos. Tőkevédés miatt viszont zárnom kellett. 1-2 hét múlva ugyanez a konfiguráció pluszos lenne.
A világon semmi baj nem lett volna, ha nem ekkora a tét. Ilyen egyszerű ez.

DLPH írta...

A medvepiaci definíció jogos, csakhogy a jelenlegi helyzetben egyszerűen nincs kinek s nincs hová beszakadni.

pecskeke írta...

Sziasztok,

hogy látjátok a jövő hetet az amcsi negatív gyorsjelentési szezon alapján? Dlph említetted, hogy nincs hova szakadni, a valószínű negatív jelentések tudatában is így gondolod? GE eléggé betette a kaput a Dow-nak. És a többiek?

Pihenjetek sokat!

drop írta...

A bankszektor nyilván nem fog jól szerepelni. Az autógyártók szintén.
A tech szektortól viszont ebben a negyedévben még nem hiszem, hogy rossz eredményeket kellene várni, szvsz a multik még csak most vagy ezután kezdik visszafogni a projektjeiket. Az energiacégek szintén tartani fogják magukat, sőt, akár jó jelentések is jöhetnek.
A többi passz.

A szektorokról nagyságáról itt:
http://www2.standardandpoors.com/spf/pdf/index/500factsheet.pdf

borska írta...

DLPH! szerintem igy is KIRÁLY vagy:)sőt nagyon sokaktól olvastam itt is ott is akik MINDIG NYERNEK,mondhatom rettentő nehezen tudom elviselni szó nélkül ,de fő a békesség.A gyomrom felfordul ha valaki egyfojtában csak jó irányban áll legalább is szájjal.Ez a szükséges rossz ami mindig is tanit,olykor gondolkodóba ejt,de tuti hogy előre visz.Nagyon sokmindenben egyetértek veled,kevesebb dolgot másként látok,de ez már csak ilyen.Egy kérdést engedj meg:mi a véleményed az USD/JPY keresztről 4-6 hónapos távlatban?
egy rajongóóóó:)

akpo írta...

Nem gondoltam volna hogy az USA piac ennyire erzekenyen reagal egy ujabb penzugyi buktara. Arra gondoltam, mar immuns lesz ra. Mondjuk a GE-t zaroban vettek is. Meg nem tudom elhinni azt sem, hogy most kellene menekulore fogni, foleg nem azokban a papperokban, ahol en jatszom longra. Na, majd meglatjuk, kinek lesz igaza!

mocskos_spekuláns írta...

igen nagyon érzékeny 7 napos töprengésből lefelé mozdult az usa, MACD cross is van forgalmas fekete gyertya, 12175, majd a sáv alja ~11750, teszek fel majd chartokat. Egyelőre sáv, de USDJPY-ban is alakul a MACD cross. 12750-hez szerintem kisebb csoda kellene. Én elképzelhetőnek tartom a szakadást, mesterségesen nem hagyták esni eddig a dow-t, most kiderül mi van a kalapban, mert jönnek a jelentések...

DLPH! nem féltelek, elcsépelt, de érzem, hogy többszörösen vissza fogja adni neked a piac amit visszavett.

Kissherceg írta...

Én is benéztem. Kevés longot realizáltam, amit igen azt túl korán. Viszont amit lezártam másba belefektettem, így relatíve alacsony a cash állomány. Annyira nagy gond sztm továbbra sincs. Tartom, hogy oldalazásban vagyunk, eszerint kéne kereskedni. Estére kiokoskodom a kövhét teendőit.
DLPH - igazából elérted azt, hogy senki sem félt téged a piacon:) Szóval fel a fejjel, kedden már longról fog bszélni mindenki, hiszen kinek van emlékezete a piacon 10percnél tovább:)

UBS - nagybukó megvéve
GE - bukó, rossz kilátás beadva

Pedig semmi új nincs benne, de arra elég lestz, hogy longosokat likvidáljanak, shortosokat táncba ültessenek:)

drop írta...

A héten belevágnak a gyrsjelentési szezonba. Vagyis tippelgetni lehet, de inkább érdemes lesz figyelni az eredményeket.

Kedd: Intel, Washington Mutual, Johnson & Johnson
Szerda: J.P. Morgan Chase, IBM, Coca Cola Co., eBay Inc., Wells Fargo Co.
Csütörtök: Merrill Lynch, Google Inc. and Pfizer Inc.
Péntek: Citigroup Inc., Caterpillar Inc. Honeywell Inc. Wachovia Corp.

Névtelen írta...

DLPH! Az utobbi honapokban mar naponta olvasom az oldalt, sokat tanultam belole, nagyra tartom a munkassagod. Epp az Egy spekulans feljegyzeseit olvasom, es Larry fiuval is megesett parszor, hogy elvesztette az osszes penzet, aztan mindig talpra allt. Ugyhogy fel a fejjel:) En shortban csucsulok, remelem lassan eljon a mi idonk is...
Pete