Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. április 14., hétfő

nem semmi

a múlt héten optimista elemzők egycsapásra fordultak 180 fokot és máris pestis járványról beszélnek.....
na de most komolyan miről is van szó per pillanat.
Az amcsi piac 30 büszke papírjának indexe esett uszkve 12-14%-ot, miközben a gazdasági növekedés a csúcson 4% fölött volt, most pedig recesszióról beszélnek, azért ez elég durva változás, de a rv-ek árába még nem áraztak be semmit, növekedést vártak ( visszafogottabbat mint tavaly, de nem számoltak a csökkenés lehetőségével)
szegény szerencsétlen buxunk meg esett 26-28%-ot, igaz itt sem rózsásak a kilátások , de nem annyira rossz a helyzet , továbbá a nagy cégek régiós szereplők, tehát a profit nemcsak tőlünk függ, márpedig a régió növekedési kilátásai elég jók, de nem számít, esést kiállt mindenki.
Majd kderül az igazság , holnap reggel is okosabbak leszünk mához képest a jövőre nézve. Eredmény szezon van, jó esély arra, hogy a régiós megítélések változzanak és esélyt kapunk arra, hogy elszakadjon a jelenleg együttmozgó világmindenség, ezt ne tessen elfelejteni.
Kockázat??? hát az aztán van. A biztos csak a múlt eseménye ( a tengeren túlon az sem :-))))) )
Okosan és ésszel.
ui: azt írta ma a cc-n az elemző, hogy a gyógyszeresek tovább folytatják esésüket a héten...
akár még ez is lehetséges, de valamiért nem tudok izgulni emiatt.
érdekesség a richternél ( igaz elfogult vagyok, mert van belöle rendesen, de ez most nem számít...) hogy 5-10-20 darabos kötések záporoztak többségében ( kivétel:volt egy nagy átkötés) ezek biztos hosszútávú befektetők...
A buxunknál lényeges fegyvertény, hogy - szerintem- elfogytak a nagy eladók, venni meg nem mernek addig amíg a gyj-k nem festenek fel valamilyen pályát.
hát evvan

21 megjegyzés:

Kissherceg írta...

nice job :)

DLPH írta...

a szép munkát lehet ezen a szép magyar nyelven is mondani így : szép munka

egyetértek, tényleg evvan

mocskos_spekuláns írta...

szerintem azt akarta irni, hogy:
'nincs jobb'
csak kapkodott :)))

zuzzo írta...

a 6800 elég jó védvonal az oti számára. eddig aki bízott csányiban nem járt rosszul.
van egy érzésem, hogy pozitív értelemben meglepi a piacot az öreg.
dlph! Nálad miért billent be az OTI zászló buy-ra?

Kissherceg írta...

speki ismer :) Igen, felemrült bennem a magyar lehetősége, csak készülök szakmai angolra és már eddig eljutottam :) Elnézést kérek fiatalok.

Speki Rábára nézz rá ismét sztm, Én megtettem :)

DLPH írta...

Fiatalok :))
aranyos ez a kölök :)

Zuzzo azért, mert 6800-6100 nem sok a terep, ott ismét veszek.
A mániám miatt. Alsó szintek nem fognak elesni. És előbb utóbb a medvepiaci rally eljő. Na ott kell majd igencsak vigyázni. Most nincs mire nagyon...

mocskos_spekuláns írta...

raba nem tetszik :P ekelodik naposon vagy 3szog mar nem sok hely van benne, alaposan be is szukult. 30%-ot adnek neki felfele. De ma shortos szemuveg van rajtam :)))

mocskos_spekuláns írta...

marmint nem 30% emelkedest hanem akkora eselyt a felfele iranyra.

Kissherceg írta...

ezt már nem amgyarázod ki, szóval venni szeretnél :)kicsit nagyobb pakkot szedtem össze, mint akartam.. FHBt meg kiszórtam ma, rossz döntés volt, bukó benyel, nap majd holnap süt ki :)

DLPH :)

DLPH írta...

Azért csíplek te "vénember " :))

Kissherceg írta...

:) akkor bizony tegezhetsz. :)
Rába záró nem tetszik, sok van belőle. Mtelt vettem viszont ma :)

Szóval vhogy kéne rábából optimális pakkot generálni.. Mellesleg nekem volt egy szép sávom amiben emelkedett és egy ék is... Sebaj fals letörésre jó volt ez a nap:)

Kissherceg írta...

és DLPH köszi, írnám mí tú, de akkor nagy port kevernék :) szóval kölcsönös :)

zuzzo írta...

financial papírokat csúnyán elverék a piac mégis áll,
az erő legyen a piaccal..
plusz, az eddig erős brazil teko és energy szektor is kapott egyet...

drop írta...

DLPH, egy másik szekcióban írtad:

"Egy esetben esik el a mélypont, ha az eddigi ÖSSZES katyvaszról kiderül, kevés a válság megoldásához. Na ott lesznek cifra árfolyamok. "
Nyilván a FED kavarásaira gondolsz.
Egyik sem ér sokat. A FED likviditást bővit, semmi mást nem tesz. Ez pedig nem likviditási válság, hanem a bankok fizetésképtelenek, magyarán csődben vannak.

zuzzo írta...

egy megtermett medve mindig kiüti a mélypontokat, úgy gondolom ez is megtermett medve csak a leplet nem engedik levenni róla. még 5 hónap a választásig....

Névtelen írta...

Egy amerikai elemző szerint az elkövetkező évtizedet a jelenlegihez hasonló, le-föl csapkodó "gyáva oroszlán" piac fogja jellemezni :)

http://istockanalyst.com/article/viewarticle+articleid_1707681~zoneid_Home.html

devi

Névtelen írta...

Elnézést, lemaradt a vége, ismét a link:

http://istockanalyst.com/article/
viewarticle+
articleid_1707681~zoneid_Home.html

Névtelen írta...

Szia DLPH !
A Richter vételed,nem értem...
Mert túladott,akviziciót engedélyezik,mert miért...?
Ha van időd és kedved egy parszavas indoklást légyszi...
Sokan bottal sem piszkálnák meg...
Nekem az Össztőke 45% van benne,de nem tudom miért...
Köszönöm válaszod.
csaszi64

Kissherceg írta...

"Nekem az Össztőke 45% van benne,de nem tudom miért..."

no azt már Én sem... Amikor vette utána 33400volt, csak fordult... Nem magyarázom meg miért vette, de sztm kb azért, amiért Én, bár dobtam 33k felett...

Névtelen írta...

Szia Kissherceg!
Köszönöm,de Te miért is vetted?
Csak egy pár szóban,TA,szentiment...
mert már mindemki utálja stb.
Légyszi...
Köszi.
csszi64

Kissherceg írta...

nagyobb forgalommal vették meg, majd másnap beálltam 500alá, mert megint nagy forgalom volt:) 2napos nagy forgalom általában trend irány változást jelent. 33on rávettem még harmadnap. Végül visszaesett és egy 33200as vissztesznél 33100-33k között dobtam.
TA 15percesen néztem :)