Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. április 16., szerda

Nem tom mivan

3 napja esniuk kellene kint erre semmi sot!!! futik izmos +ban es nem tudom az okat pedig eskudni mernek az esere az osszes indikatorom megerzesem esest mutat. Pont ezert zartam, a bux shortot, valami nem stimmel es nem a piaccal van a gond. Egy fontos dolgot mar regota dragan megtanultam, hogy akkor kell felre allni amikor tuti biztos vagy az iranyban.

10 megjegyzés:

zuzzo írta...

Speki !
Az az igazság, hogy rendesen feladják a leckét mindenkinek.
Én ha valamiben akkor a kke régióban bíztam a legjobban ( európa farvizén, a pánikkeltő eseményektől mentesen, stb) és tessék szenved. Amikor a külső légkör rossz akkor vele együtt esik, amikor meg kisüt a nap akkor is szomorkodik.
A másik gondom az, hogy vágyik a piac egy igazi bear rallyra és nemjön!!!!!!!!! ez olyan mint egy nagy monoton emelkedés utáni visszakorrekció....
meglátjuk...

DLPH írta...

sávozás, gyj miatt csapkodás, de inkább fel
nincs hova esni és nincs kinek
az igazi vörös eső még odébb van
szerintem

Kissherceg írta...

Tudnám meddig menne fel ez a tréééfa bux... Bár sztm az lesz, hogy kiépíten shortom, amint lesz a menet és úgyhagyom... A kérdés lesz e menet.. Holnapi nap azért lehet zárok hati longot, 1,5hete tartottam +400pont -200ponttal egyetemben... Február közepén a sávozáson 800pontot fogtam kb, most ez elmaradt... Elég bizonytalan vagyok Én is, de igyekszem nyerőt realizálni, bár fhb szép bukó lett, rába is csökkentve bukóban..
Eco ma véve egy kevéske.. Többit megelemzem :)

JohnnyBravo írta...

Jó a cím :) és ez így is igaz.
én ritkán nyúlok most bele. Van más, szerencsére. Felfelé sem várom túlságosan magasra. 12750(+-50pont)
Helyette inkább csapkodás lesz SZVSZ

mocskos_spekuláns írta...

na van ujabb elmeletem a piacrol :)
de nem merem leirni, szerepel benne 1 forditott fej-vall napos dow charton es 1 13600-as celar. Majd hetvegen finomitom kicsit.

DLPH írta...

Bezony. Nagy meghúzás előtti állapotok kezdenek kialakulni. Igazi macirally. Utána vigyázzatok.
De előreszaladtam...

mocskos_spekuláns írta...

most nyitottam bux hati longot :) lefele nem ment a piac nezzuk felfele akare.

Kissherceg írta...

Speki bölcsességed a piac díjazza remélem :):)

mocskos_spekuláns írta...

haha ahhoz meg fiatal es zoldfulu vagyok :)

de a tiedet mar biztosan a raba-val :)

Kissherceg írta...

:) már nincs rába elúszott, a pénz meg átúszott, hati pedig felkúszott :)