Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. május 1., csütörtök

show must go on...

dlph ! remélem nem haragszol ha néha tovább sistereg a gondolat errefelé...
köszönöm

tehát ami most történik az nem semmi... a pszicho elhiszi, hogy vége a kakinak és elkezdődik egy jó kis bikafuttatás... a kbw szépen kifeneklett és most úgy tünik hogy trendvonalon bezáratják, az eszendpé szintén , ez utóbbinál az 1406-1410 értékhatás egy kínai nagy dallal felérő ellenállás, ha ezen által megy akkor indulhat a móka.
Szép, hogy a kispapírok is mennek a dow-al egyetemben, és a piac egésze is egészségesen emelkedik. Ha a kbw 87 fölé megy és meg tudja tartani , akkor az otp is érdekes lehet 8200-ig elmehet egy hurráoptimizmusban...
Mindemellett érdekes lesz megnézni, hogy a dodó erősödés mennyire lesz tartós és az ezzel egyetemben a nyersanyag lufi esetében választ kapunk-e a hogyan tovább kérdésre... mivel elég sok a forró pénz benne , ha ott baj lesz, és onnan visszajön az "alulárazott részvénypiacra, akkor megnézhetjük az indexeket...
hát most röviden ennyi....

12 megjegyzés:

Kissherceg írta...

DJIA 13,010.00 +189.87
NASDAQ 2,480.71 +67.91
SP500 1,409.34 +23.75

Forgalom ismét nem volt kimagasló, bár az elmúlt hetekhez képest inkább átlagon felüli. Szóval számomra a nagy talány, hogy BUXunkkal mi lesz.
Elmondanám, hogy a 200napos átlagok melyik indexnél hol vannak éppen:

DJI - 12060
Nasdaq - 2526
S&P - 1433
DAX - 7380
PX50 - 1702
CAC40 - 5327
ATX - 4300
WIG20 - 3380
BUX - 25500

Szóval kiváncsian várom, hogy mikor jön a pénz a "fejlődő piacokra" legfőbbképpen kishazánkba. Elvileg 200napos felett bullocska lehet, persze az is, hogy madár vagyok :)Az biztos, hogy 200napos ellenállás szokott lenni, amiből visszakorrekció várható. Ergo mire elindulnánk megint esik vissza világ :)
Remélem a BÉT forgalma átlépi a 20milliárdot :)
Szép estét!

Névtelen írta...

Azért nem semmi ami itt megy .
Az a jó hír , hogy kevesebb a veszteség , mint amit vártak...gratulálok.....ezt kereskedd le!!!
Lassan mindenki kezdi elhinni , hogy up...a spekizés megy ...ez látszik.
Kezdődiki ugyanakkor május és bár a piac ki van éhezve a forgalomra , szvsz még lehet csontváz a szekrényben.
Én speciel tanácstalan vagyok !
Marad a kamat , amig a trend, ha lesz egyáltalán-nem fog látszani !

HALI

DLPH írta...

Ellenkezőleg Zuzzo.... :))
Örülök. Amit mondasz, igaz szerintem is.

Névtelen írta...

Hali

Szerintem van trend, felfelé megyünk egy ideje. (minor trend ?). A kérdés hogy meddig ( időben és indexben ).
De a dow 13000-t, dax 7000-t nyalogatja, carryk is inkább fel...
Gyorsjelentéseknek lassan vége...
Véleményem még egy darabig fel.
JohnDoe

borska írta...

Helló! Szerintem nem csak a pszicho hiszi el,hanem valóban eljött a "kánaán".Az idök során mindig ez volt jellemző,csúszás ,hitetlenkedés ,emelkedés.Nem tudom ezt mennyire befolyásolják az USA politikai dolgai,választás (ha valaki átlátja betehetne egy értekezést róla,szerintem sokan szivesen vennénk),de ez egyenlőre tartósnak bizonyul és lassan beindul a magát arősitő spirál.Mo-n hasonló lesz a helyzet,kezdenek a bluek majd köv.rövid idő mulva a stabilabb és jó kilátású kicsik.Persze jön majd a következő sokk,ami begyalogol minket a földbe,de már kezdek kételkedni abban hogy ez idén bekövetkezik.Ha a komolyabb válságoknak az elöfordulását nézzük az 16-20év(legalább is egy pf elemzés szerint) a könnyebb lefutásu dolgok ami persze szintén bőven lezúz mindent 5-7év.A konszolidáció megvolt ,pár leszúrás ,folyamatosan növekvő aljak,emelkedő forgalom és egy könnyebben számolható stabil emelkedő trend:
NA EZ AZ ÉN ÁLMOM!
Mo-n meg végre egy kis társadalmi és politikai nyugalom,szigorú költségvetés,és tényleg megtámadhatjuk heteken bellül a 200 naposat.

zuzzo írta...

borska!
egy erősödőpályára álló dodó esetén a nyersanyagok é az abból táplálkozó országok hirtelen elvesztik az extra profitot, ráadásul a q2 és q3-as amcsi gyj-k is szépen fognak kinézni, tehát a mámor csak egy rövid mámor, ne gondolkodjon senki sem évekre szóló bullban, annak még nincs itt az ideje...
bővebben később...

pecskeke írta...

Sziasztok!

Dlph! Sajnálom, hogy itt hagysz minket, remélem visszanézel néha, köszönöm eddigi munkádat és segítségedet.

Más. Jövő héten kiváncsian várom a Bux alakulását, ránk férni egy jó kis emelkedés. A nyersanyagpiac lufijában nem hiszek, várjuk meg a második n.év amcsi gyorsjelentéseit. Ha nagyon gáz lesz, akkor a tőke visszamehet a nyersanyagba. Én amatőr vagyok hozzátok képest, lehet hogy rosszul látom a dolgokat.

Jó pihenést mindenkinek!

borska írta...

Szia Zuzzó!
Egyetértek veled,azonban én az USD folymatosabb erősödését és Ázsia emelkedését erősebb gazdasági húzóerőnek tartom mint a nyersanyagboom kinálta extraprofitot néhány ország bevételében.A növekvő igények nem fogják engedni drasztikus mértékben essni az alapanyagárakat,bár a korrekció szerintem elképzelhetetlen.A mostani lendület tuti alábbhagy,hisz mintha pindurkát átestünk volna a ló másikoldalára,de a trend egyenlőre és ez szerintem 3-4hónap is lehet,emelkedő.Én inkább az emelkedés lasulását várom.Az év végi mikulásdolgok pedig ismét adhatnak egy löketet,de ennyire azért nem szaladok el:):):)
A q2,q3 valóban meghatározó lehet,meglátjuk.A dollárba és a magyar iparba vetett hitem pedig töretlen:):):)

Névtelen írta...

Én makroökonomiát tanultam , de most minden tudásom füstbe ment.
A tözsde annak ellenére emelkedik , hogy csupa recesszióra jellemző adat jött ki.
Vagy én tanultam rosszul vagy valami más van a háttérben.Egy dolog egészen biztos , hogy már mindenki ki van éhezve egy emelkedésre , kérdés a forgalom egyedül , mármint a nagysága.
A bux-nál nagy a politikai veszély a háttérben....a bizalmat pedig csak egyszer lehet eljátszani....a befektetők annyi helyre mehetnek.
Meglátjuk , egy biztos , ha így marad( semmi sem biztos)akkor hétfőn valóban egy gap UP lesz.
Kérdés , hogy lesz-e erő is a magyar piacon , ami megtartsa az emelkedést???

Hali

UI: Köszi mindenkinek a válaszokat !

Kissherceg írta...

Én is tanultam makrot, de gyorsan elfelejtettem a tőzsdéhez :) Azzal okoskodni lehet, de pénzt keresni nem :)

Névtelen írta...

Sziasztok

Most hogy DLPH kevesebb energiát tud ránk szánni sürgetőbbé vált egy két kérdés amit azért lassan ezt a jó kis blogot olvasgatva el lehet sajátítani.Mégpedig a rövid és közép trendek előre vagy az elején történő felismeréséhez kérdezném megfigyeléseiteket,tapasztalataitokat,mivel szerintem ez a kulcs.

Hali

Névtelen írta...

Sziasztok! Névtelennek válaszolva eszembe jutott egy örök igazság: "A tözsde annak ellenére emelkedik , hogy csupa recesszióra jellemző adat jött ki." Ez igaz, de a jelenlegi tőzsdei indexek a várható jövőbeni értéket tükrözik. Ha megnézzük, hogy az amcsi kormány mindenféle inflációs félelmet maga mögött hagyva próbálja menteni a menthetőt elképzelhető, hogy soha nem látott pénzpumpát használva meg is menti azt. Talán ezt kezdi beárazni a piac? Ezért hívhatjuk a mostani helyzetet bear bullnak.