Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. június 11., szerda

DOW vs TNX


















DLPH!
Okosat nem tudok mondani, ezért próbáltam rajzolni!
TN + Carry kitörési pontokon, Dow is tart egy emelkedő csatit.
Dow teljes letörése megvolt emelkedő csatitetőről, csatialjra, ráadásul most képezett egy éket, amit jelöltem. Az én meglátásom szerint ezen tények összessége inkább longos irány.
Ha TN fals kitörés + carry innen az éktetőről fordul, akkor Dow kék csatorna vastagságát fogja esni, kb 11400 körüli értékre.
De nem vagyok táltos, őseinket ezért is tisztelem, mert ők jobban tudták a tutit.

1 megjegyzés:

DLPH írta...

Kösz Gentle, mindent átnézek. Tüzetesen. Kényszerszabin vagyok.Lennék,de a béten azért ügyödöm. Az nem olyan rázós terep :)