A hét végén olvasgattam és talán a pf-en volt szó róla, hogy orosz barátainknál 15%-os inflációt mérnek, aminek egyik forrása a 30%-os keresetnövekedés...
Fő felhajtó tényező az élelmiszerek és az energia.
Kínában is 10% körül tart az infláció, india is küszködik az eu is 4%-nál tart, és ezen országok valutája piszok erős és mindent megtesznek azért, hogy tovább erősítsék, így csökkentve az inflációs nyomást. Kérdezem bambán, az a kormány aki mindent megtesz azért, hogy a valutáját elinflálja és ugyanazzal a nemzetközi ársokkal találkozik a világpiacon mint az előbb említett országok, miért nem találja szembe magát egy közel 20%-os inflációval?
Csak nem visszaesett a fogyasztás???
Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.
Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :
http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/
Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :
http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
9 megjegyzés:
okos kérdés :)
Szervusztok. Tök jó kérdés, ezt szeretem ebben a blogban, hogy ilyen
problémákat felvetődnek.
Egy megoldálsi javaslat: USA-ban, mivel nyilván róluk van szó az
élelmiszer és a benzin a fogyasztói kosárban lényegesen kisebb súlyt
képvisel, mint nálunk. Ennek magyarázata egyrészt a magasabb jövedelem és
ezekre a termékekre költött pénz viszonylagos rögzített értéke. Másrészt a
benzin messze nem annyira adóztatott, mint az EU-ban, ez is az alacsonyabb
súly irányába mutat.
Ettől függetlenül a manipulálást el tudom képzelni, de a 20%-ot messze
túlzásnak érzem.
újfiú
Zuzzo!
Írtam levelet dlph-val kapcsolatban van valami fejlemény
Nosza. Velem kapcsolatban? Mi a fene lehet az? Már nem csak a tőzsde merő rejtély. Ez a blog is :)
Ajaj. Bloggazda szeme mindent lát.
Zuzzo sztm. tudja miről van szó és az per pillanat bőven elég.
(Bár sztm. Te is tudod...)
Tőled is fogok kérdezni, de azt inkább a freemailre, bár a válaszod sztm közérdekű.
üdv.
Igen tudom, kitörpöltem mi a fitty-firitty lenne a jó.
A gazdának is jeleztem, hogy sorry, de az a röpke szűk két hét és a "betanulási időszak" teljesen kivesz az efféle ténykedésből.
A cuccot még be kell nézni, valahonnan , egyeztetni a "rendesebbik" blogolvasókkal ( bocs a többiektől!!!)
fotó, mifene, cím , dhl, meg minden aztán mehet az örömködés.
ennyi....
nyugodtan lehet jelezni, ha türelmetlenek vagytok, nem haragszom érte. :-))))))))
bocs , a gazdának csak azt jeleztem, hogy sorry, de késik a mikulás: -)))))))))
Mi készül itt? :)))
No de ilyet ...
:))))
az eredeti bejegyzéshez, mindenki számára érthetően le vagyon írva egy szegmens alakulása.. a számok önmagukért beszélnek
link itt: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?i=99010&k=2&sp=1
azt már csak óvatosan teszem fel, hogy az a 2 millió autó amivel kevesebb került értékesítésre vajon a gyártóknál is megjelent kapacitás visszafogásban vagy sem?? - az acél árának emelkedését az elmúlt években az autóipar növekvő igéynével magyarázták...
Megjegyzés küldése