Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. június 10., kedd

megvan a lóláb... sssza meg

4,173 1w
4,225 2w
4,461 3w
4,475 1m
4,750
4,961
5,005
5,066
5,120
5,182
5,240
5,293
5,337
5,382
5,429 12m NA EZ ITT A NAGYON GÁZOS!!!! ez az érték május 22-én még csak 5,00...volt
sorry de excelben vannak meg az adatok.... és megint a lóláb felé fog menni, szóval lehet, hogyszakadás jön...legyünk észnél, mert vérre megy.....

50 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez mi?

Kissherceg írta...

Igen, ez mi?

Mi ez a nyitás??? KATASZTRÓFA

nemar írta...

tényleg, ez mi?

Névtelen írta...

a w es m-re rajottunk, de mik a szamok?
Lilia

Gentlemanus írta...

Ha jen nem fog tudni elrugaszkodni, és innen ahol most van, lefordul, tehát csak egy kis jobb vállat képezett, hát annak nagyon nem lesz jó vége. Akkor könnyen mehetünk hosszún akár az eddigi közel 40 éves mélypontra is, sőt ki is vehetjük.

HETI ALAKZATOT nézve, iszonyú rosszul néz ki otépé srácok! Lassan írom: ENNEK-NEM-LESZ-JÓ-VÉGE!!!!!!!!!!!! Tehát minden szanaszét áll.

zuzzo írta...

euribor!!!!!
ADATOK...
SORRY, DE NEM ÉREK RÁ, CSATLAKOZOM GENTLEHEZ, NAGYON NEM JÓFELÉ ÁLL.
NAPI SZINTEN MÉG VÉDIK, DE A 12 HÓNAPOS NAGYON MEGUGROTT, VALAMIT SEJTENEK A FIÚK...

DLPH írta...

He? mi van?

DLPH írta...

a szakadás már itt van
rúgja farba a tyúk

Névtelen írta...

Egy kósza ötlet
Nem lehet, hogy az inflácios félelem miatt az emelkedés, eleve halálra van itélve, a kamat emelések miatt?

Kratya

DLPH írta...

Meglehet. De annak hiszek, aminek szoktam. Funda alapon hónapokra előre lehet kereskedni. Még várok a shorjelekre. Nem jönnek a sajátjaim, én meg szívok.

DLPH írta...

Nyugi. Kapkodni nem kell.

DLPH írta...

frank már nem is erősödik...sőt..kicsit gyengül...

ehh

évtizedes jelző a devizapiac
nem létezik, hogy egyik napról a másikra elromlik
nem vízcsap ez

Névtelen írta...

viszont eurjpy továbbra sem áll talpra...

DLPH írta...

Ja. Az most esik. Kissé.

Névtelen írta...

a dow hati 12193, hir nelkul, deviza elvalt volna mindentol? (eurjpy, usdjpy, audjpy, ?????)
enyhe panikban vagyok..
L.

Névtelen írta...

Hát nem tudom, én a cad jpy-t beshortoltam, mert nálam törte a felfele éket 103,459-ről és nálam 104,223-on van egy ellenállás amiről fordult, naposon, hát igen kapkodni nem kell :-), reggel én is ebbe a hibába estem, mint a "zuzzo jogos" cimű iráshoz hozzá is füztem a kommentet, hogy long, de azóta fordultam már és a bukó háromnegyede vissza jött, ezt a cad jpy-t pedig hosszúra adtam, de csak a szokásos pozi méret 1/10-vel.
olyan 100,392 környékére várnám
Probálok majd képet berakni

Üdv
Kratya

Névtelen írta...

dow visszamaszott....
Lilia

Névtelen írta...

ez a szivasd -ahol-ered-jatek....
L.

pecskeke írta...

USD/JPY 107 felett, rendesen megugrott 11:30 tájban

úgy látom EUR/JPY és a GBP is követi, talán vmi jót jelent????

DLPH írta...

A frank is gyengül. Nem is alig.
Ez csak egyet jelenthet.

DLPH írta...

Normálisan.

De most nemnormális a helyzet.

pecskeke írta...

Erről vélemény:

http://stooq.com/q/?s=usdjpy&c=5m&t=l&a=lg&b=0

Névtelen írta...

Szigorúan saját vélemény, full bull, de range kitőrés volt ne feledjük,szeríntem max 107,5-107,7 naposon környéke, mert ott már több elenállás is várja, és valami nem kerek azt se feledjük, csak az usd jpy, meg a aud jpy rajzolt idáig zöld gyertyát, persze mindegyik jen bullos alapvetően kivéve a cad jpy-t szerintem (meg is shortolttam, lehet hogy hamar, de szeríntem nem lessz vele gond, ha meg lessz, majd kistopolodom, pici pozi), és mivel az usd erösödik, ezért nem meglepő szeríntem eur usd esik, nem lehet, hogy kamatemelést árazznak és azért van ez a bull feeling a devizáknál?

üdv Kratya

Gentlemanus írta...

Kurucok írják, hogy:

"Saul Mofaz izraeli miniszterelnök-helyettes "elkerülhetetlennek" nevezte az iszlám köztársaság elleni támadást egy pénteki lapinterjúban arra hivatkozva, hogy az ENSZ-szankciók láthatóan kudarcot vallottak és nem fosztották meg Teheránt attól a lehetőségtől, hogy atombomba előállítására is alkalmas nukleáris technológiára tegyen szert.

Mofaz kijelentéséről az iráni kormánylap kérdezte Mosztafa Mohammed Nadzsar védelmi minisztert. "Fegyveres erőink készültségük tetőfokán állnak, és bárki fogna is ilyen esztelen vállalkozásba, a válasz nagyon fájdalmas lesz" - közölte az iráni tárcavezető."

Ha lesz egy Irán elleni háború, az a világ utolsó háborúja lesz...

zuzzo írta...

frissítem az euribor adatokat...
1 Week 4.186
1 Month 4.475
3 Months 4.960
6 Months 5.124
9 Months 5.293
I Year 5.432
...
akkor sem stimmel valami, mivel a 10y note továbbra is esik...mintha mindenhonnan vonnák kifelé a pénzt, csak nem a párnába akarják rakni????
a kurucos írás valószínűleg az első komolyebb pengeváltások egyike...

DLPH írta...

Nem lesz Gentle. Véletlenül ismerek iránit is és izraelit is. Sokat. Akik itt is és hazájukban is élnek felváltva.De ez csak véletlen. A lényeg : egy éve már faggatóztam, mennyi a realitása egy ilyennek? Mindkét fél egybehangzó véleménye : a világsajtóban ez jó téma, hogy miért téma nem foglalkoztunk vele a beszélgetés során, de azt nyomatékosították : ha elutaznék most ebben a pillanatban bármelyik országba, mindenki egybehangzó véleménye lenne : komolytalan feltételezés. Ez kb olyan, mint hogy mi lerohanjuk Romániát. Vagy fordítva.Téma a nyugati sajtóban. Egyébként Irán nagyon erős hadászatilag. Nincs az az őrült, aki megtámadja.

Hogy aztán mindez az internetről meg a világsajtóból a magyar emberek zömének fejében másképpen rögzült, az engem nem különösebben érdekel. Úgysem hiszi el senki :)

De neked azért elmondtam.

Ja és jól elvannak egymással. Meglepő mód :) Mondjuk nekem nem.

drop írta...

10y note hozamemelkedése az esetleges jövőbeli FED kamatemelés miatt történt. Vagyis most már az emelést tartják valószínűbbnek, mint a csökkenést. Bernanke is erre utalt a legutóbbi beszédeiben.
Érdekes verseny lesz, ki emel előbb, a FED vagy az ECB.

pecskeke írta...

Szia Dlph,

kérdeznélek olaj téren mi a meglátásod?

Köszi.

pecskeke írta...

ok, közben látom beírásodat

Gentlemanus írta...

Ok, DLPH! Kösz!
Nyílván ők jobban ismerik a helyi, Kis-ázsiai viszonyokat. Adja a Jó Atya, hogy iráni féltestvéreinknek igazuk legyen!

Magam részéről meglehetősen szkeptikus vagyok e tekintetben. Mert a mögöttünk hagyott kb 250 év, de különösképpen az elmúlt 100 év kellő bizonyítékot szolgáltatott már arra, hogy valójában kikkel is állnak szemben perzsa barátaink.

Névtelen írta...

Én már a long mellett vagyok szkeptikus.... Katasztrófálisan állok....

Kherceg

DLPH írta...

Ha dow átböki a shortszintemet, akkor a bét mély kútba esik. De most tartózkodom a véleméynnyilvánítástól. Ezt mondjuk a vak is látja, ezért ki merem jelenteni.

Adja az ég Gentle.

Kissherceg írta...

Olaj long könnyen hozzá segítheti.... Nagyon szállnak ki közép euból a részvény alapok sajnos... :((:((

Zuzzo, neked megvannak még a longok?

KH

zuzzo írta...

cee-t tegnap eldobtam
ricsi tartva még, ótépé égeti a tenyerem...
tiszta vérfürdő alacsony forgalommal...akkor sem kerek ha nyár van...és akkor sem ha az euriborral így szórakoznak...
merész tipp: amcsi nap végére ződ lesz ( nem azért mert long párti vagyok...)
hercegem!
ha nem vagy biztos a pozidban akkor dobjad el és ne kapkodj azonnal új pozi iránt...szvsz.

pecskeke írta...

én speciel dobtam bukóbak otp-t, beszálltam nyersanyagba. hát remélem jó cserét csináltam.

econet, zwack, fotex, mtelekom még tartva

pecskeke írta...

gondolom figyelitek, már a gazprom is felfelé beszéli az olajat 250-re várja, hát meglássuk...

Kissherceg írta...

Zuzzo ilyen mínuszban nem ítél az ember józanul.. Zárom pozit utána valszeg nem nyitok újabbat... Megnézzük ezt az USA dolgot, nem mertem továbbra sem visszavenni azt a hati pozit amivel csökkentettem már...

Most összetört a részvény piac engem, bár azért még állom a sarat, de ítélőképességem nem releváns. Viszont feltöltött TAm szoszo eddig.

Kissherceg írta...

BUX TA támaszom felett zárt, ettől mondjuk nem vagyok boldog, de vmi virtuális siker, erre most nagy szükségem van :)

Névtelen írta...

cad jpy short megetetett, a kamtdöntés valszeg, mert ugy kilött, hogy longba kellett fordulnom

Kratya

pecskeke írta...

nézzétek meg az esti focit, az talán kárpótol.

dlph írtad vmikor, hogy dow-ban van még 100 pont lefelé, szerinted csak ennyi? Most hogy látod? Mutass irányt , mert a mai nap összetört bennünket :(

pecskeke írta...

Bár lehet, hogy elkezdődött a felbeszélő show? :Federal Reserve Board Chairman Ben Bernanke said Monday that he believes that sluggish growth will hold down inflation, suggesting he is in no hurry to raise interest rates to combat higher prices.

Ha jól értem.

Kissherceg írta...

Egész megnyugodtam du óta.. NAgyon begyorsult az esés és teli vagyunk résekkel a bux... 300pontra vagyunk a pánik!!!! aljától. VAlakik nagyon táraznak kifele és azok valszeg shortolják is a hatit rendesen, remélem okoznak nekik néhány 1000k kényszer zárást :)):))

Hati megindul veszek ecot...

pecskeke írta...

herceg mindet kidobtad ecodból?

Kissherceg írta...

dehogy... negyedét se 15%at kb.. :) CSak 2000pontos hati mínuszt lefedezni cashből kicsit erős..

Elindul felfele hati feslzabadítom econkánkat :))


Egyébként most azt imádnám deviza piacok beshortolódnának részvények elindulnának felfelé :)):)):)) Csak forgassuk összevissza a népeket.. .:)):))

Névtelen írta...

Cad jpy longot zártam
Kratya

Névtelen írta...

DLPH!

Lehet, hogy butaság, de az nem elképzelhető, hogy a carry pénzek jelentős része árukba megy, ment, ezért nem erősődik a yen a részvénypiac esésekor? Vagyis, ha úgy adódik zárják a részvény ügyletet, de nem vesznek yent, hanem indulnak olajba, vagy a jó ég tudja milyen áruba?

banyaiz

Kissherceg írta...

Bár nem nekem írtál, de árutőzsde szvsz kicsi ezekhez a pénzekhez talán. Iszonyat nagy tőke áramlás lenne. Valahogy sztm túlzás lehet, de nem vagyok sem carrys sem árupiacos szakértő. Csak egy kicsi speki :)

DLPH írta...

Igen, vhogy eddig az árupiaci markáns mozgások hátterével nem láttam párhuzamot. Mostanában olvastam valamit, hogy nyugdíjalapok fektetnek olajba? Vagy valami hasonló. De ekkora mozgás...hol a pénz?
Ha tárazás megy a háttérben a szar makrók idején (+- 1,2 hét), akkor utána értelemszerűen jön a felpofázás. Olaj 1 instrumentum, csak az orosz piacon ennek sokszorosát meg lehet hintáztatni.

DLPH írta...

De nem hasonlítottam össze konkrétan. Mindenestere EU összes fontos szektorának fontos papírjáival ésrevétlenül betárazni könnyebb, mint olajból. Usáról nem is beszélve. De ha van valakinek a birtokában konkrét számadat ezekről, szívesen elolvasnám.

DLPH írta...

De igazából itt a világ részvénypiacai globálisan számítanak.