Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. szeptember 17., szerda

háj

tegnap még azt mondtam volna, hogy az eddigi adatok alapján és különösen a vix mozgásán elmerengve nem lesz igazi macibika, ugyanis a vix egy szabályos emelkedő csetiban mozgott eddig, míg korábban egy szélesedő 3szögben. a mai zárót elnézve egyértelmű a gyorsulás, , azt gondolom a shortosok lemészárlását tűzte ki célul a piac, 1000 pontot nem lehet csak úgy büntetlenül esni....meglátjuk.
A mai mol mozgásban is felfedezni véltem a nagy kitárazás- pánik reakciót, bevallom belevettem 14600-tól kezdődően, a nagy ricsi pakk egy jó része még adott, egy része már kistoppolódott, a másik várja akorrekciót amibe beleadom ( ha nem így jártam, 25k környékén egy időre meg kellene állnia- ez már a beragadás története kezd lenni...evvan , van terv a részvény leváltására...
ezen kívül van oti shortom kicsivel 7k alattról, azt még tartom, holnap nyitóban a legnagyobb pánikban egy részét zárni tervezem.
Elkövettem olyat amit magam sem értek miért tettem, 41-42-n veszegettem egy zsák humetet.
Az élet nem állt meg csak nem a megszokott mederben zajlik.
Ja és a nagy bukó, amiről nem szóltam, belevettem 1332-n az rtsbe jó kis 5x certin kerezstül, ami egy napig jól is alakult, de hétfőn nem kis bukóval 1281-nél elröpült.
Az rts-re továbbra is ott van némi ojró kuac, ami várja a pozi felvételt, a jelenlegi csillagállás szerint holnap elképzelhető egy beszálló, csak lassan nem lesz megfelelő közelségű certi, ami talán jelzi, hogy a "szakértők" sem számoltak ekkora eséssel.
A mérleg eddig gyalázatos minuszos, most jön a keméyn munka, legalább nullára hozni.
A legfontosabb: immunisnak lenni a minuszokra és higgadt fejjel döntést hozni,

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

"...van oti shortom kicsivel 7k alattról, azt még tartom, holnap nyitóban..."
hol tudsz napon túl shortolni (BÉT-en)?

kösz
alniss

Névtelen írta...

Szvsz nem olyan biztos, hogy holnap kidobják a shortosokat..., de ez csak megérzés. Az AIG-nek adott apanázsra sem reagált a piac..., az több mint gyanús...

hadesz

mocskos_spekuláns írta...

igen lesz short meszarlas, de hogy mikor es hol azt nem lehet tudni. Egyelore long meszarlas folyik, meg egy nyamvadt felfuggesztes sem volt a magyar piacon. Eselyes most +1000 meg -1000 is, de a minusz eselyesebb de vekony a jeg.

Kissherceg írta...

de szép amikor ennyire megosztottak vagyunk, lehet lottozom is a héten, még véletlenül bejönne...
USA napi min. zárt, otiban van még tér lefele leginkább, mtelben szintén...

DLPH írta...

Nem értem...mondtam már...kiszámíthatalan. Egy apró jó hírre özönlenek a belevevők, és azonnal szór ki mindenki mindent a legapróbb szar adatra.

Merre ingerültebb a piac? Mihez kell kevesebb energia? Le vagy felhez?

Ezt gondoljátok végig.

Nem mellesleg medvepiac van. Belevenni? Lehet, és lehet, hogy be is jön. De az nem tőzsde. Hanem kaszinó. Ha bejött, elkönyvelni, hogy szerencsém volt, és nem azt, hogy de vágom én ezt, sirály az ügy.

szerintem...

Ez már a harmadik típusú találkozások.(te és a tőzsde összefuttok)

Kerülendő.

zuzzo írta...

kell egy broki a napon túli shorthoz...
az rts-be nem véletlenül vettem bele, amikor leszúrt 1280-ig és onnan vissza , volt rá sansz ( miután 1250 körüli a 2006 júniusi mélypont), hogy ekkora esés után , karöltve a kifulladóba lévő dodó erősödéssel, 1500 magasságáig korrekciózik egyet, nagyon adta magát. Nem jött be.
A mai nap után az rts mellett a hscei is figyelőlistás....
- ezek mellett óvatosságra intő jel , hogy ezek voltak azok a piacok amiket sokan favorizáltak, ergo nem tudjuk, hogy mekkora az elindult lavina...

Névtelen írta...

Üdvözletem!
Melyik rts certi él most és hol?
UBS v. Commerz stb.
Köszönöm
Bakiba