Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. december 20., szombat

Ennyi volt

Erre az évre ennyi volt.

Plusszal zárom az éves tőzsdei mínuszt, remélem ezzel nem vagyok egyedül.
Voltak olyan, mások által jónak mondott évek (az utóbi ötöt értem ez alatt), mikor egyes években veszítettem, pedig alapvetően optimista vagyok. De talán pont emiatt kompenzáltam túl a rövid távú pesszimizmussal, ami trend elleni shortpozíciókban nyilvánult meg akkoriban. Azok nem jöttek be, a trend elleni longok viszont bejöttek az idén. Csupán azért, mert a piac az őszön elég volatilis volt ehhez. Tanulság: "normál" piacon és körülmények között követni kell a trendet, a papírokat lehet tartani középtávon is, bátran, hittel. Válságban viszont érdemes néha a trend ellen játszani, ha a papírt túlütik, de csak ha nagyon túlütik, és csak rövidtávon.

Azt, hogy mikor fordul ez a jelenlegi medvepiac, még csak nem is sejtem. Azonban nincsenek illúzióim. Az a terv, hogy hat hónappal szokott fordulni a tőzsde a reálfolyamatok előtt. Meglátjuk, ezt mennyire igazolják jövőre (vagy két év múlva?) a grafikonok. Persze a chartokat VISSZAnézve mindenki mindig okos utólag, beleértve engem is.

Megtisztelve érzem magam, hogy a szerzők között vagyok feltüntetve. Remélem hosszú távon jó befektetésnek bizonyulok majd az olvasók körében, akárcsak egy rendes részvény.

Most mindenkinek

Békés Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Újévet Kívánok

Jövőre Veletek Ugyanitt...

1 megjegyzés:

DLPH írta...

Neked is viszont kívánom. És köszönöm.