Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. január 23., szerda

patyomkin

Valami ilyesmi jutott elsőre eszembe amikor megnéztem az elmúlt 24 óra történéseit.
Az embi éves maximumon van, a vixi a - szerintem kritikus- 30-as érték fölé reppent.
Azon nem lepődöm meg, hogy a us 10y hozam akkorát zakózott, de hogy a dollár az eur-ral szemen ekkora erősödést tudott ma reggel csinálni azon meglepődtem egy kicsit....
szerintem továbbra is kivárás
A cnn-en vannak jó kis cikkek ( california loan..., why FED can't save us, apple eredmény...)
szerintem eddig csak a felkérés táncra c. fejezetet láttuk, de a tánc még nemkezdődött el.
Mindemellett a pre-market értékek sem jósolnak valami sok jót, de az még sokat változhat...
ma is lehet rendkívüli FED ülés.. :-)) már csak 350bp -nyi a tér lefelé.... :-)))))

Nincsenek megjegyzések: