Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. február 14., csütörtök

Hideg napok jonnek, szerintem

Kesz vege, szerintem ennyi volt BUX-ban ma delelott minden longom csuktam: ricsi, egis, raba, mol
Van meg hatra 1 mol jelentes, de nem varok tole semmit max mol gap up majd szerteszet adjak. 25499-en adtam hatit nagyon keveset, 25150 alatt adok meg 25k alatt es igy tovabb. Orason szerintem van 0812-ben 1 fej-vall 25200-as nyak vonallal. 25600 felett csukom a mar meglevo shortot ha lefele indulunk stopot rogton teszem 0-ba, lefele celar nincs, meg nem kezdtunk el esni igazan.


Mai talalos kerdes: Na milyen gyertya formacio az ott a bux charton? (a helyes megfejtok kozott 1 vallveregetest sorsolok ki :)

18 megjegyzés:

Gentlemanus írta...

Speki

Ez asszem egy
BEARISH DARK CLOUD COVER

De nem vagyok biztos benne.

Talán abból gondoltam, hogy nagy hosszú kanócos fehérgyerta napját követően ma ugye felső gap-pel nyitott tegnap felett amit brutál be is töltött, sőt majdnem mai minimumon zárt. Kritériuma ennek az alakzatnak, illetve a fekete gyertyának, hogy az előző napi fehér gyertya testét legalább felében vegye ki.

Ez egy visszafordító alakzat.

Ha nem jól mondtam, javíts ki Speki.

Kösz, szia.

Gentlemanus írta...

Speki

egy zavaró képlet van itt csak, a teljes meghatározáshoz, hogy gyakorlatilag

HÁROM FEHÉR KATONA

alakzathoz kapcsolódik.

A Három Fehér Katona az egy 3 hosszútestű fehér gyertyából álló alakzat, egymás testében nyilanak, és TRENDFORDULÓ ALAKZAT-nak számítanak eső trendben.

Azért gondolom, hogy szvsz nincs itt még lefutva a dolog, max erőteljes visszakorrekció lehet, mert pl. napin oti meg sem érintette még a felső bollit, és a mellette lévő 50napos MA-t, holott egy kisújjnyira volt tőle.

mocskos_spekuláns írta...

igen en is dark cloud-ra gondoltam,

a 3 katona-t nem figyeltem jo hogy mondod bar az egymas testeben nyitas hibadzik. Jobban bizok azokba a formaciokban amihez gap kell, hogy teljesuljon ma meg volt be is toltottuk. Konyv (Japanese Candlestick Charting Techniques) szerint a fordulos alakzatok a pozicio zarasara figyelmeztetnek most pl long zarasra nem kovetkezik belole egybol fordulo. De ha azt veszem, hogy bear piac van es most volt egy heves korrekcio es latok 1 bearish fordulos alakzatot akkor jogos lehet a short. Minden esetre ovatos vagyok, keveset nyitok tagabb stoppal, mert januar elejen kiraztak mint a rongyot a jo kis shortombol :(

OTP 50EMA-rol fordult le reggel es forgalma is tobb mint a hetfo keddi gyertyake.

Gentlemanus írta...

Persze, világos.
A Dark Cloud megbízható alakzat, kicsiben megfordíthatja az alakzatot, mondjuk OTI-t kb 7300-ig.

Viszont az OTI 50 napos MA-t nézd meg OTI-ban még egyszer. Jóval feljebb van, kb 8150-nél, ezért gondolom, hogy vissza fog menni érte.

Névtelen írta...

én 25450től nyitottam, célár nincs, min. 1000pontot várok tőle, holnap 200nál még rányitok.
Magdi Anyus

Kissherceg írta...

Osztom gentle komám véleményét... :)

Túl sok shortos van a piacon aki feni a kését, szvsz többség nem nyerhet. Szóval először résnél veszek vagyis 7430-7250körül, 7100as körüli stoppal. Aztán meglássuk, már Mari néni is shortolni akar, sok lesz a jóból... :)

Névtelen írta...

Szia DLPH
Nem csodálom, hogy eleged van a pozi beírásokból,hiszen nagyon időigényes és elveszi az eneriád a tradeléstöl. Remélem azért valami egyszerüsített formában azért folytatod.
Olyanra gondolok, hogy devizánál a fő párokról eurusd, gbpusd, eurjpy, eurchf olyan áttekintést/elemzést, mint a dji-nél csinálsz.
üdv. Lempi

DLPH írta...

Ok Lempi
hamarosan elkezdem, a poziírogatásnak utólag nincs értelme, előre meg ha zajlik az élet, gyakran nincs időm beírni (eddgi szakítottam rá)
ha meg nem írom be, nem valódi

Magdi Anyus koncepcióját követem magam is...
egyetértek vele, de azt mondom, mostanában nehéz kereskedni jól,
sokkal nehezebb mint pld tavaly, vagy 2 éve

még ha a dow a 8 órás boll szalag alját meg is érinti, még ott sincs baj.. de már akkor közeleg persze

ki kell ütni a mélypontot 11400 körül forgalommal, addig itt nem lesz zakó újabb

ha meg nincs zakó, megy a sávozás, araszolás felfelé, bizonytalanság, de inkább felfelé sunnyogás

DLPH írta...

Speki chartjához : a bollinger fele megfogja. Ahogy a dow is megáll 12320-körül. Innen többszáz pont lefelé ha törik (dow), de akkor bux is átmegy a bollinger felén. Boll közepén vétel, ha elhagyta a szalag felét lefelé, dobás.Mondom én.

Shortolni már közepes tőkével is csak akkor, ha újra bearish piac lenne. Addig én nem teszem.

DLPH írta...

Bearish piac nálam akkor van, ha a devizakonstelláció olyan. Most meg nem olyan. Sőt...

kanyisz írta...

A devizára én most azt mondanám zavaros, konstellációt nem látok. A két legfontosabb párról ( EUR/USD, USD/JPY) nem hiszem, hogy meg lehet mondani erre megy holnap.

Speki gráfja elgondolkodtatt és még nagyobb kétségeesésbe taszít (lásd következő hsz-met.:) most végképp nem tudom mi legyen a automatámmal (utoljára decemberben jelzett 27200-nál! Eltérő technikákat, stratégiákat ne vegyíts, vagy hagyatkozz a megérzésre és spekire és vegyíts? Jó ki feladvány.:)

Névtelen írta...

Azért nagyon megnyugtató, hogy egy "régi motoros"-t is elbizonytalanít a mostani piac!

Üdvözlettel: tanuló

DLPH írta...

Nem olyan zavaros ez Kanyisz.

kanyisz írta...

Miért mi az irány?
EURUSD és USDJPY is lassan araszol fel, mint egy nagyobb zakó előtt.
De ez a kettő csak akkor lehet, ha eur összeomlik. Vagy én látok valamit rosszúl?

DLPH írta...

Nem, nem gondoltam semmi olyanra, hogy rosszul látsz valamit. Amúgy is. Manapság nem könnyű látni valamit is. Nálam annyira nem zavaros, meghatározó szintek felett longos a bármi/jen, az eur/usd, az aud/usd. Ez nekem elég ahhoz, hogy ne dobjam szanaszét a pozimjaimat és hanyatt homlok nyakamtörve kezdjek menekülni.

DLPH írta...

Más konstellációk is kecsegtetőek. Lesznek még nagymértékű eur/usd mozgások, melyek fals bullokat okoznak majd az usában, és ez is segít majd kiszállni a longokból.
A devizapiac nincs betojva. Eddig ...

kanyisz írta...

Akkor csak más az időtáv. Nekem olyan pozik kellenek melyek a naposon is egyértelműen látszanak, mert van, hogy napokig nem tudok érdemben ránézni. És ott nem látok semmi egyértelműt.
De, betojva az tényleg nincs.
Na ez a nagymértékű eur/usd izgat:)

mocskos_spekuláns írta...

hm na zartam a shortot, elso adag hozott, a masodik csomag epp 0-ban zarodott, feljebbrol adok meg megint, tenyleg nem szakad rogton az eg alja.