Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. február 16., szombat

két hét

Rég jártam erre, ezért leírom mi történt.

Arany: kiütött a túl szorosan elhelyezett stop, de nem baj mert azóta is csak le-fel.
EUR/USD szerencsémre, vagy pechemre (most + lennék) nem volt időm vele foglalkozni, nem szálltam be, de zavaros is lett a kép, kiesett a grafikonomból, és nagyon nem egyértelműen mozog azóta sem.
DOW, CAC shortot megugráskor részben visszavettem, jó nagy stop távolsággal, most úgy érzem talán túl korai volt. (hétfőig döntenem kell lezárom-e minimális pluszban, vagy hagyom esetleg nagy mínuszig menni a stopomat). De akkor benthagyjam e a szintek áttörésére beadott megbízásaimat (DOW 11300 , CAC 4470, vagy azt is töröljem?). Rövidtávon put/call alapján valószínű egy erőteljesebb fel.
USD/JPY short folytatást várom, csalni akartam, rohadtúl beszűkült, na mondom kitörés le, tetején nyitni, szűk stop. Hát lett kitörés fel, stop lenyúlva, pénteken visszaesett stop alá, alá vágott a korábbi sáv közepéig, majd zárt a sávtetőn. qrvára nem tudom merre tovább, ki is vettem a letörésre betett megrendelést, de azért itt azt hiszem visszateszem, ezt vasárnap estig ki kell ötölni.
BUX hati ez a legsz@rabb. Az automatám kifejezetten rosszul műkszik nagy volatilitásnál. Csütörtökön jelzett longra, pénteken még kivártam, jól tettem, de most döntenem kell, hogy követem-e, vagy átnyergelek egy még ritkábban jelző automatámra, de ez a menetközbeni lóváltás általában ritkán jön be. Hétvégén ezt is meg kell álmodnom.

Hamarosan beteszek egy érdekes gráfot, ha átmegyek egy másik gépre.

Üdv, és sok pénzt.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Olaj chartot lehetne kerni egy lelkes fiataltol?
(valamint: honnan veszitek le az olaj chartot? melyik weboldalon?
Koszonom,
Magdi Anyus

Gentlemanus írta...

Magdi anyus!
Itt a link.
Ebben van Brent is is Light Crude is.

http://stooq.com/notowania/?kat=t1

Üdv

kanyisz írta...

itt egy másik WTI-re
http://stockcharts.com/charts/gallery.html?$WTIC