Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2007. december 27., csütörtök

Dow

Meghatározza a világ folyását, íme, hogy látom :



Belépések : 13480-tól 1 egység short, 13350 átvitele erővel még 1 egység short, a most 13280-nál járó ferde vonal áttörése erővel újabb 1 egység short, a most 13000-nál lévő ferde vonal áttörése erővel újabb short. 13480 átvitele felfelé erővel long. Jelenleg short a trendje szerintem. Illikvid a piac manapság. Jobban tetszene, ha bármi is történik, január elején vinné át ezeket a szinteket. Azt biztosabbnak gondolom.

3 megjegyzés:

JohnnyBravo írta...

Nagyon örülök, hogy a külföldi piaccal is foglalkozol\unk.
Én nagyrészt Dow, Dax és Bux határidőket kötök, ezért különösen érdekel más véleménye is.

Kíváncsian várom a 2008-as évet. Ha nem az igazi max shortolunk. :)

BUÉK

JohnnyBravo írta...

Szia
Gratula a trade naplóhoz. Nagyon eltaláltad. Nehogy abbahagyd az írást. ;-) Bár nem 100%-ban követem, de mindenképpen érdekel a véleményed.
Én dax marc longgal kicsit szívtam néhány nappal ezelőtt, de a mai Dow marc short mindenért kárpótolt. :-))
Merre tovább szerinted?
Majdnem 1000 pontot estünk 3 hét alatt.
Szerintem még mehetünk lefele. 12720 és a 12500-at támasz lehet, de egy kisebb korrekción sem lepődnék meg(100-200pont)
Jan 30.-a meg érdekes speki napnak is ígérkezik. Hébehóba a tozsdecapak usa témájába is írhatsz, ha van kedved. Ott lmark99 néven futok.
Jó hétvégét.
Üdv; JB

DLPH írta...

Köszönöm. Neked is jó hétvégét. Vas. éjjelig megnézem amit lehet, és felrakom.