Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. január 29., kedd

Ausztrália meg ez a lúzer (én)

Na szóval.. nem tudom mi lesz a vége, de most Ausztrália több mint 2 % esést produkált. (Jó kis indikátor szerintem, jó lesz vigyázni). A lényeg, Ázsia öszességében plusszos. 1,5 % és ilyenek.
Ebbe a shortba vagy ötször ki -be ugráltam, zártam mint egy félős kis napközis, újra beléptem, támasz előtt ki, támaszt áttörve be, ugrabugráltam mint valami szerencsétlen majom.
Egyszerűen túlságosan figyelembe vettem Japánt, más ázsiai országokat, és az éjjeli jen erősödés sem volt meggyőző eléggé, kivéve az aud/jpy-t, de már későn kapcsoltam.
Szóval a lényeg, nem hittem a szememnek, nem hittem a kütyüknek, gyáva mód kötögettem amatőr módon, mert Ázsia nem esik egyöntetűen. Pedig tudom jól, az Ausztrálok képesek önálló életet élni, és előre jelezni későbbi fordulatokat, vagy helyzeteket. És mégis....
Ne járjatok így, higgyetek a szemeteknek. Asszem erre mondják... lúzer sc. Ezek esnek 2 %-ot, és én tőkeáttéttel csinálok 2 % -ot. Bravó. Irdatlan gyenge eresztés volt ez. Sajnos.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia DLPH !

Így ismeretlenül szeretnék kérdezni Tőled de fórumon kívül, kérlek ha lehet és időd engedi küldj egy email címet !
Az enyém: paul73@vipmail.hu

Előre is köszönöm!