Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. február 5., kedd

OTP

Figyelem!

Ma OTI-ban meglehet a SWING vételi pont!!!!
7150 alatt kiveszi az eddigi aljat, figyelni, hogy mennyire szúrják meg a trendvonal alját! Lényeges, hogy megszúrja, mert a dupla támaszték szokta megadni az utat az emelkedéshez ( mégha az csak átmeneti is )!!! Amikor megszúrja, ott már vétel, igaz azt nem lehet kiszámítani, hogy mennyire szúr le a trendvonal alá.
Tegnapi zárószakasz előtti tüskékből arra következtetek, hogy van még tér lefelé legalább 7k-ig ( szerintem gap down-nal fog nyitni ma ), szerintem ezt a pszicho szintet meg fogja találni! 7k alatt SWINGRE mindent megvenni!! Atombiztos vételi pont a 6800, mert ékalj, plusz fontos range zóna alja.
Jó kereskedést! Sok pénzt!

3 megjegyzés:

zuzzo írta...

Dzsentlmen!
Egy 3 éves távot nézve nem kizárt. hogy megnézzük a 2006 -os mélypontot és simán ott maradhat egy 1000 huf-os sávban.
Tehát csak ésszel, körültekintéssel, könyörtelen stop használat mellett.

mocskos_spekuláns írta...

a zaro elotti tuske atkotesbol adodik, egy forgalmas fehergyertya kellene napiban 2-3% emelkedesel nekem az lenne a "jel", bar vettem 280-on mert savot feltetelezek, agressziv nagyon az elado

Gentlemanus írta...

Zuzzo tudom én is, amit írtam SWING-re írtam csak.

==============

Mocskos Speki, lécci a lenti 3 csártodat be tudnád tenni frissített változatban? Köszi.