Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. május 25., vasárnap

Az elmúlt 1 év...

Próbáltam pozitivan szemlélni a dow-t -főként a szerzőtársak irásai miatt- de erre csak nagyon de nagyon nagy timeframen vagyok képes. Ime amire ma délután juttotam, de ez inkább csak 1 eszmefuttatás amit felvéstem a chartra mintsem TA.


Akkor most jöjjön az elmúlt 1 év dowban az én szemszögemből:

A történéseket persze visszafelé lényegesen könnyebb (félre)kommentálni, mint előre. Ha erre képes lennék akkor most valahol koktélt szürcsölve heverésznék 1 tengerparti fövenyen :)))

1 megjegyzés:

DLPH írta...

Nem rossz :))

de továbbra is tartom, az utolsó tétel mögött nem az húzódik meg, hogy elhiszik a "bearish végét"

Nagy játékok ezek, nagy játékosokkal. Csak fel kell ismerni, éppen hová építkeznek. Szerintem felfelé. De tévedhetek. Mondjuk ha ez tovább szakadna, akkor triplaalj kizárva (ebben a bontásban talán még sosem volt ), vagyis magasabb aljról fel vagy még ócskább aljak....egyik sem sanszos most még szerintem.