Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. március 11., kedd

Fiuk

szerintetek az OTP-nek 6800 után felfelé hol van a következő ellenállása ami komoly is?
Neo,Speki,Gentle és még az összes rövid chartos TA guru...
Egy verzióm van, de több szem ugyebár többet lát...köszönöm.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Gondoltam megnézem longolod e a Dow-t. Persze gondolhattam volna, hogy ez egy hülye kérdés...:-)

Famo

DLPH írta...

Az első belehúzáskor későn ébredő típus lévén jól a tetején, de egy egységet megér. Szűkebb stoppal.

Gentlemanus írta...

Mester,

kérdésedre válaszolva:

Következő megálló a rés, ha megy tovább:

6979-7100, felszúrással kombinálva a 21 naposig talán ( 7200 )
7200 egyben hetin a letört 200 naposa is.

DLPH írta...

Igen. Csak jöjjön is be a papírforma a sok beragadt otp-s miatt...
Köszönöm kedves Gentlém. :)

potter írta...

Egy hasonló elemzést a buxra is legyetek szívesek. thx!potter

Kissherceg írta...

7350 a felső rés ez a szerencs és 7500 az álom, ahol 50napos van :)

Lehet kergetni :)

Névtelen írta...

Sziasztok,

áruljátok el, hogy érdemes a stop losst beállítani? Kezdő révén faszán kiütött a stop, a guta meg engem ütött meg. Ugyanis vettem 6340-en OTP-t kedden, és beraktam stoppot 6210 aktiválással, és persze 6205-ig ma le is ment. Aztán fel az egekbe. én persze ma nem voltam gép előtt, így reagálni sem tudtam, csak délután konstatáltam, hogy jól megszívattam magam.

Köszi a helpet!

pecskeke

Névtelen írta...

Illetve még annyit, hogy a ma Fed reakció és Dow up után érdemes-e visszaszállni OTP-be?

pecskeke

neomodel írta...

Szia DLPH, Üdv Harcostársak !

Harcoltam ma. Magammal.
Gondtalan, könnyű ebédelés után belenéztem a piac belsejébe és láttam, hogy egy távolodó porfelhőben a FED mint legnagyobb ópiátelőállító és terjesztő döntése nyomán a piacok benarkózva elszálltak. Mit tegyek? Stopom még nem volt betéve, éppen azért, hogy helyet adjak a mozgásnak, amit korábban rendszerint túlságosan szűkre méreteztem, fölöslegesen kirázódva a poziból. A piac fő húzóereje kétségtelenül az Otp volt ma a nagy rohanásban, a Mol még mínuszban is tartózkodott. Természetesen megnéztem menetközben a csártot, mindenféle időfelbontásban. Mit tegyek, tegyek-e valamit, a hati pozimat nem fenyegeti likvidálás, elegendő margint hagytam, fordítani meg már nincs hová. 40-50 perc alatt, húzták meg, ha a gép előtt ülök sem biztos, hogy tudok reagálni.
A hosszú bevezetőm csak azt a vívódást akarja érzékelteni, hogy miként tekintek és tudok-e hideg fejjel az Otp csártra tekinteni és technikailag bármilyen formában elemezni. Nem tudok eltekinteni jelen pillanatban a piacot jelentősen befolyásoló FED bejelentéstől, kijelentve azt is, hogy a jelzálogválsággal elindult problémák semmit sem változtak. Azon pénzösszegek, amelyek a nem fizető adósok által nem lesznek kifizetve és amelyek a fedezetet jelentő ingatlanok értékéből köddé váltak már eddig is, nagyságrendekkel nagyobbak az eddig tudottaknál, bevallottaknál, az egyéb veszeségekről, amit okozni fog nem is beszélek. A folyamat lassan, már idestova egy éve elindult és gyorsul. A FED döntései durván és hirtelen avatkoznak a piaci folyamatokba, ami egyrészt rövid távon életveszélyessé, csapkodóvá teszi, több hasonlót láthattunk rövid idő alatt, eredményessége nulla.

Otp-t meghúzták, de a 6800-nál húzodó ellenállást nem tudta átvinni vagy nem akarták, hogy átvigye. Sok a beragadt pozi, sok benne a short is, és iszonyat pénz kellett ennyi emelkedéshez. Vannak akik a mai szép emelkedéstől elfelejtik, hogy bankpapírjuk van. Emlékszem arra, nem is régen volt, amikor egyik nap hasonló brutál emelkedés után másnap ugyanannyi brutál esés volt, szintén támaszon vagy mi a csudáról pattanva, majd aláhullva. Otp sávot váltott szerintem, megfigyelhető, hogy a 8900- 7650 sáv után a 7650-6800 sáv következett, most a 6000-6800-as sávban van és mi indokolja a további töretlen emelkedést, a szektor világszerte oly kitűnő teljesítménye? Nekem tömésnek tűnt, de shortpoziból behatárolt az ítélőképességem. Olyan gyorsan feltámadnak a remények és elszunnyad az óvatosság, magamról tudom. Amikor a fenti sávokat elhagyta az árfolyam, mindig adott néhány lehetőséget a kiszállásra a realistáknak, én magam is csak a középső sáv teteje közelében vettem a lelkierőt, hogy eldobjam. Jól tettem. Emelkedni fog tovább, megjavult minden? Vagy csak a beragadt rv. tulajok kedvéért, a húsvéti nyuszi ajándékaként, meg a sok reménytelen napok honorálásaként jól megtépik? Érdemes a hosszútávú csártra nézni, nem mutat jól.
Végső következtetésem, amit pozim befolyásol, hogy kiszámíthatatlan a folytatás, de ha megnézem a sávokat, látok hasonló nagyforgalmú, ígéretes emelkedéseket, amelyek csak kiszállásra voltak a legalkalmasabbak. Most is ez a véleményem.

Névtelen írta...

Dlph! Köszönöm Neked, hogy beírtad OTP vételedet. Már tegnap is gondolkodtam rajta, de ma ez volt az utolsó lökés, hogy még hatalmas szerencsével a Fed bjelentés előtt, majd a rally közben ismét long pozícióba léptem, így a stoppot már az átlag beker ár fölé tudtam húzni.

A többiek nevében is köszönöm őszinte segítségedet! Üdvözlettel

gibi