Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. március 24., hétfő

mi a manó

hajnalkor amikor a frontok jöttek mentek alvás helyett kóboroltam egy kicsit a neten, és találtam ezt azt, de mint látom nem sikerült elmentenem, most ismét megpróbálom...
idézet a hajnali hozzászólásból
"Mondhatnám azt is, hogy tényleg nem értem... végre sikerül megtartani az amcsi indexet a szakadék fölött erre jönnek a minősítők és ismét kavarják a port. Az se jó ha fel az se jó ha le így nem kerek.Egy kicsit keresgéltem, dobálok be pár linket http://en.wikipedia.org/wiki/Credit_derivativeugyanerre a témárahttp://www.financialsense.com/fsu/editorials/kirby/2008/0215.htmlremélem kaptok még levegőt , és ki áll az élen ??? nem hittem a szememnek...
"
A probléma az idő előrehaladtával egyre csak rosszabb lesz. Meglepődnék ha valaki hitelesen be tudná mutatni, hogy mennyi valós pénz van a rendszerben és menyi a virtuális értéke jelenleg.
Akkora számok röpködnek , hogy ez simán elég lenne egy 90's évek eleji árfolyamszintekig
Ennek még nincs itt az ideje mert védik az alsó szinteket - hogy mi lesz ezután 2-3 napos emelkedések biztos hogy lesznek bármekkora szakadások is lesznek. Én csak ezeket vadászom.
cél: havi 2% nyereség.
Most nem tekintek a távolba csak a mának és a holnapnak kereskedem.
Minden diverzifikálva van ( brókercégek, bankok, papírok, cash), olyannyira nem félek, hogy nem tudok aludni jelenleg. Sokkal rosszabb az amikor csak cash-ben ülök- a bankcsőd sokkal rosszabb mint a tőzsdei összeomlás....
Kellemes délutánt ...

Nincsenek megjegyzések: