Az új közös blog végleges formája : részben fizetős.

Bárki számára elérhető, bizonyos menüpontok azonban zártak, és csak blogtagoknak elérhetőek. Gondolom sejtitek, melyek azok. Mondjuk így : a megítélésem szerint érdemi információval bíróak zártak. Ez a link az új közös blogba visz :

http://www.dlphkozosblog.eoldal.hu/

2008. január 24., csütörtök

hol rontottam el tegnap?

Tegnap kivágtam a mol-t -de ezt írtam is- egészen tegnap este 9-ig jó lépésnek tartottam amíg az amik el nem kezdtek rakétázni felfelé. Rossz döntés volt! Ergo nem árt megkeresni az okait miért is döntöttem rosszul. Adott volt 1 nem tul jó beszálló molban + sávos vétel felfelé + hozzá való stop szint is, ez eddig teljesen rendben van és korrekcióra számítottam már 2 napja. Chart alapján láttam az erőt a molban, de akkor miért dobtam ki bőven a stop szintem felett? Amikor a dax újabb mélypontot csinált és az futik is mélybe vetették magukat megremegett a kezem. Logikus lépésnek tűnhetne a dolog, de nem az. Volt 1 stratégiám amit nem követtem -első hiba- hagytam, hogy érzelmeim döntsek másodpercek alatt a hangulat alapján -második hiba-. Ezek a hibák önmagukban is elegendőek, hogy veszítsünk. Tehát ha van egy JÓ kereskedési terved soha, de soha ne térj el tőle csak kellő mérlegelés alapján és ne a pillanatnyi piaci hangulat miatt. Ezt már többször elkövettem és el is fogom még párszor mire érzelem mentesen fogok tradelni mint 1 gép ;)

Mai naphoz: nap elején nagy bevásárlást tartottam MOL 35% OTP 35% FHB 30%
, MOL no comment, OTP-ben pozitív rsi divergenci naposon (mélyebb árszint, de az rsi nem követte), FHB 1500 erős támasz + ott is van rsi div. Egy ütemmel lemaradtam a piac mögött ugy hogy most nagyobb a kockázat mol+otpnél. Ez van ezt kell szeretni :)

2 megjegyzés:

DLPH írta...

Szia !

Minden tiszteletem a tiéd. Ennek sok oka van, nem részletezem.
De közölni akartam.

mocskos_spekuláns írta...

köszönöm, azt hiszem értem.